Give it all you got!

Det är en bra sak att tårar aldrig synd i ösregnet. Som om en bra sak någonsin skulle kunna göra allt bra igen? Det blir inte mer sista chanser att lova att aldrig göra misstag igen. Bara den sköna smärtan av att titta tillbaka på när du går. Och nu är du borta, det är som ett echo i mitt huvud, och jag kommer ihåg varje ord du sa.

Det är en grym sak att du aldrig kommer se hur mycket jag försökte. Det är en hård sak att fejk smila när det känner som om jag rasar ihop på insidan. Men du var aldrig, och kommer aldrig att bli...

För den första gången så är det någon medmänsklighet i dina ögon, och jag är faktiskt hjälplös ibland, när inte önskningar tjänar någonting till - för att du inte ser mig som jag önskar att du såg mig.

Lyssna på mig noggrant nu för det är någonting alla killar bör göra. Behandla din tjej rätt, att du behöver henne, att du visar respekt - annars kommer du inte få någonting tillbaka förutom hat. Det är dem sakerna som betyder så mycket. Behandla henne rätt ELLER lämna henne föralltid. Typiskt killar är att ta allting med en nypa salt, låt henne inte vänta för länge om du verkligen vill ha henne. Respekt och kärlek är nyckeln till ett bra förhållande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!