Mark mark marketing

Jag kan förstå att det blir lite jobbigt att läsa min blogg nu när det bara talas om thailand, men å andra sidan har jag ju min blogg för min egen skull att kolla tillbaka på när man blivit äldre och så. I början av detta år skulle Starbucks öppna på Arlanda, jag undrar nu om dem har öppnat eller om dom inte har, vilket datum kommer de öppna? Jag har googlat detta och hittar ingenting så om ni vet, let me know!



update: jag fick nyss reda på att dem har Starbucks på Ao nang, dit jag ska! Åh, gissa om jag längtat efter det kaffet i cirka.. två år.




Kommentarer
Postat av: mia

de öppnar den 18e februari om allt går som det ska.

2010-01-13 @ 08:14:58
URL: http://miakrolina.blogspot.com
Postat av: sara lundström

Okej tack så mycket det blir perfekt innan min resa.

2010-01-13 @ 21:03:59
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!