Streetlights

Hade min första psykologi lektion idag, kursen verkar bra men dock inte läraren. Han kom in och satt sig på lektionen på rasten och hade bara en sån kaxig blick och jag är inte den som dömer från utsidan direkt - han visade sig vara ganska kaxig också. Så.. vi får se hur det går med det!

Efter skolan åkte jag till Tumba, kolla lite i affärer tills Jenyi slutade, mötte upp min kusin Sandy bland annat, hon har blivit svartskalle också, de va feeeeeeeeett fint. Men nej Sara, låt håret vara nu.

Därefter åkte vi till flempan och tog ut hennes pass som hade kommit, sen åkte vi till handlarn där jag plockade ut mitt paket. I paketet fanns detta obs. allt kommer från H&M:


Ett par lolita shorts som min moster kallar det ;) 80 kronor


Bikini överdel, har kvar underdelen sen förra sommaren - 130 kronor


Bikiniöverdel - 130 kronor


Bikiniunderdel - 100 kronor


Halterneck bh - 150 kronor

observera att priserna är ungefärliga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!