This ones for you..

Pappa anmärkte förut att jag alltid började mina inlägg med "Det har blivit lite dålig uppdatering, förlåt.", så nu ska jag helt enkelt sluta med det, bra va? För jag skriver ju min blogg för min egen skull,för att ha någonting att titta tillbaka på när jag blir äldre. Så, ni får helt enkelt kika in här dagligen och hoppas på att jag har skrivit något :)

I fredags kan jag inte riktigt prata om på bloggen pga vissa omständigheter som skedde denna helg men i lördags så var i alla fall jag och Jenyi hemma hos mig, drack lite tequila och några 3,5or. Inte full, inte lullig, bara helt normal - skönt det också ibland. Sedan kom min älskling och sov hos mig, han låg och höll om mig hela natten så söt.

Imorgon ska jag gå på min första idrottslektion på cirka 1,5 år. Skönt eller dåligt? Hiss eller diss? Ja, det får ni reda på senare! Tror nog att det ska vara bra om det inte är någon sammarbetsuppgift!! Har lite svårt för sånt nämligen. Speciellt med personer som jag inte känner.

Sitter och pratar lite med min pojkvän på msn och han ska gå på bio imorgon med sina grabbar och kolla på den nya filmen SC - han var så söt och beställde en biljett åt mig också för säkerhets skull men vet inte om jag kommer gå, dock vill jag ju verkligen se den filmen.. Får se hur det blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!