What about now?

Igår pluggade jag på aktieköp och lämnade in det i tid och kände mig duktig - sen i dag skulle vi arbeta med det på lektionen vilket jag inte hade en aning om, så hjälpte dem andra och kände mig som en liten mini lärare, va lite kul. Nu har jag lämnat in min komplettering på P&Q marknadsföring, nu får han ta och skriva ett fet G där alltså.. grr.

Efter skolan körde jag och Linnéa ett intensiv pass i jympa och innan det sprang vi i tio minuter som uppvärming, känns skönt nu i efterhand, kör ett pass imorgon också!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flicka!!!! /pappa

2010-01-14 @ 11:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!