You're hot then you're cold

Hej!

Nu sitter jag och bloggar på min nya acer mini data. Jag och mamma böt så nu har hon min söta rosa lg data. Varför jag böt var för att jag vill ha en liten data när jag går i skolan och så, det gör så förskräckligt ont i axlarna annars att bära väskan med alla böcker i också, det blir rätt mycket i mängden eftersom vi inte har några skåp!

Vi slutade tidigare, mycket skönt så då drog vi iväg och köpte en ny laddare till denna data, och eftersom jag måste ha microsoft office på min data så köpte vi det också. 1300, helt sjukt för ett jävla dataprogramm. Aja.

Nu sitter jag och kollar på en film på tv3, Julia Roberts medverkar i den som en av huvudkaraktärerna och den verkar jätte bra, men väldigt hemsk också - min typ av film alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!