Appademic

Första året när jag bloggade kollade jag min statistik hela tiden, har inte gjort det på en väldigt bra tag nu - för jag känner ingen direkt anledning till det. Varför skulle jag bry mig om vilka som läser min blogg? Jag har bloggen för mig, sen är folk självklart välkomna att läsa den. Men det är inte så exakt att jag skriver för er skull, utan för mig, så när jag är gammal och grå kan gå tillbaka hit och kolla allt man skrev och var med om.

Hursom, så hade min statistik ökat med det dubbla antalet en dag, jag gick tillbaka och det visade sig vara när jag skrev om mina känslor. Lite kul att så många var intresserade av mitt välmående, både på gott och ont.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!