Im in the corner

Sitter vid Monas data för tillfället medans hon är i duschen. Igår var jag och Felicia ute på min veranda hela kvällen, drack Rosé vin och rökte spanska cigg - summan av kardemumman, en riktigt trevlig kväll. Tror vi bägge behövde det, varit ganska turbulent dem senaste 48h.

Idag kommer all min tid gå åt att packa packa packa, för imorgon guys så FLYTTAR JAG! Åh, vad jag verkligen bara längtar. På lördag blir det troligtvis fest med lite folk och på söndag ska (måste) jag möta upp Sandy för en fika to catch up och få tillbaka min älskade baseball jacka.

Nu ska jag ta en cigg och lite mer äckligt pulverkaffe (slut på böner i kaffemaskingen, Hrmf!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!