Looking in the sky with diamonds

Ja vad ska man säga? Nu sitter jag faktiskt i Rönninge, i min nya villa, back on square one igen.. Det var trots allt här allting egentligen började, efter mamma och pappa separerade så flyttade vi till Salem, sedan till Tullinge och nu tillbaka till samma kommun. Fast nu bor vi mycket snyggare dock och på nummer 1. Känns helt overkligt att kolla mig runt och inse att det här är mitt hem.

Hela släkten har vart här idag och kollat på huset, vi köpte ju huset osett så vi hade ingen aning om hur huset såg ut invändigt försen bara ett par dagar sedan. Micky kom ju självklart förbi och hjälpte mig med att packa upp i stort sett hela köket, bara lite små saker som ska in på sin rätta plats men i det stora hela så är vi klara. Good work cousin!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!