Whatever you do

Har precis suttit i cirka 2 timmar med Jenyi och skrivit både hennes och mitt cv, känner mig helnöjd! Ska lämna det till en bekant som jobbar i en butik ungefär dit jag ska flytta, sen kanske några mer ställen beroende på när jag har tid och ork.

Haha, jag trodde det var onsdag idag, men det var torsdag, och nu helt plötligt fredag. Vad gör man idag? har inga som helst planer för kvällen i alla fall.. får se om någonting kul dyker upp. Just nu är Felicia i Spanien, är grymt avundsjuk, och idag fick jag ett erbjudande om att åka till Kos och sedan vidare till ett annat ställe, men det krockade med Tylösand och min flyttning så det var ju bara att glömma. Så jävla synd!! Wellwell, nästa sommar kommer bli asum, då är jag arton, har körkort och har massa planer med min kusin och vänner.


I love you min bästa vän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!