123 fanta and rosé



Igår var vi hos Tob på fest igen, dock var det inte samma tryck som i fredags men å andra sidan så låg nog dem flesta människorna bakis då. 1,2,3 FANTA O ROSÉ!! Träffade nytt folk, jättetrevliga - därefter skjutsade en gammal kill kompis hem mig (ja, även fast jag bara bor 3 minuter ifrån, jag ville inte gå själv..) var vaken ett bra tag innan jag gick och la mig, har så mycket att tänka på känns det som. Vad ska jag göra, när kommer mitt betyg hem, vart ska jag söka nu, ska jag söka, planering för körkort, prov, teorier, hur det kommer kännas att lämna Tullinge en gång för alla, hur flytten kommer bli, kommer jag trivas? Sånna tankar. Vill verkligen inte ha sånt på mig nu när det är sommarlov!!

Imorgon eller på tisdag ska jag och mamma<3 dra en shopping tillsammans, ser fram emot det. Det är precis vad jag behöver. Och en långklänning ska defintivt inhandlas!

Ett äldre inlägg som hade hamnat på utkast..



Kommentarer
Postat av: miccky

Du kommer ha mig i alla fall! :)

2010-07-01 @ 12:04:12
URL: http://miccky.blogg.se/
Postat av: ägaren

Tack gumman, och du mig! :)

2010-07-01 @ 20:07:36
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!