It's not funny

  1. "I nöden visar sig vännen" och det är fan i mig sant. Igår när jag kände att jag bara skulla hoppa ner från västerbron utan att bry mig om nått eller någon i hela världen så kommer Sandra Setterberg, möter mig och bjuder mig på lunch ute på djurgården. Därefter träffar jag mimmis, gör hennes naglar och fikar med henne i cirka 4 timmar. Sedan hör sig min förra bästa killkompis av sig, och en till gammal klasskompis, därefter så erbjöd sig Johanna att jag skulle komma över till henne och kolla på film och hon kunde komma hem till mig bara för att hämta mig, sedan mina kusiner, Sara R mfler. Tack för er vänskap.

    http://johannawennerlund.blogg.se/ <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, gumman! SJÄLVKLART finns jag här, det vet du. När du vill! Ta hand om dig hjärtat!

2010-06-02 @ 02:16:56
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!