Just for a night

Idag har jag hunnit med en del fakitskt, även fast det har känts sjukt segt. Runt 12 tiden var Jenyi här på en cigg och lite solning på min balkong. Därefter drog jag och mami med vovvsarna till Lida, skulle bada dem men det var så mycket folk och jag hade inte dem snyggaste kläderna så jag vägrade. Vi tog istället en "äventyrsväg" som den hette, och kom upp till en jättemysig plats. En liten stuga, dass och brasa med vatten och ved serverat, ofta man aldrig har varit där när man bott här sen man vara 8 b?Efter det så åkte vi runt till lite badställen i Tullinge i alla fall, så dem fick svalka sig lite i alla fall :)

Jag har gått runt och tänkt på mycket saker i flera veckor, känns som inget av det viktiga blir gjort. Och idag kom äntligen mitt betyg hem, blev gladeligen överaskad, trodde jag skulle ha 70 % ig typ, men nej - bara 2. En stor lättnad kastades bort från mitt bröst i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!