The first time that you spoke my name

Sitter på mammas kontor just nu, ska snart hjälpa till och märka lite brev. Basse är också med, min bebis. Igår blev det vindrickande på Lida medans grabbarna spelade mini golf, jag och Jenyi kände att det inte var någon idé att ens vara med då vi bägge blir lacka när vi inte vinner, haha. Därefter bar det hem till Jocke för filmtittande, självklart skräckfilm - hatar, snacka om att vi var rädda när vi skulle gå hem sen!! Och nu vågar jag knappt vara på nedervåningen, tönt jag är.

På midsommar finns det olika planer, men tror det lutar mot dem nära och kära främst. Jag och Jenyi ska in till stan nån gång i veckan och hitta någon söt vit klänning att ha på sig. Eller är det så smart och ha vitt när man ska festa järnet i ett antal timmar? Jag tycker vitt hör till midsommar, en söt vit klänning, röda läppar och bara mascara med lockar i håret.

Bild tagen från www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!