You aint gonna hit him

1. Ditt favoritställe på sommaren?
Mitt favoritställe måste nog vara på Öland. Där var jag 2008 senast på Böda camping med Sandra och Felicia Setterberg. Den veckan är nog en av dem roligaste jag haft i hela mitt liv.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
Först solar jag på morgonen på min balkong med ett stort glas isvatten, cigg och en nära vän. Därefter blir det att börja fixa sig inför festen hos grannen eller sjön! Men jag kan också byta ut solningen på morgonen mot lite morgonshopping istället!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
Om jag är hungrig? Något kryddmarinerat kött. Annars älskar jag grillat tomat med fetaost i!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Varje år när morfar fyller år brukar vi åka bort på en 4 dagars semester i Sverige. Förra året var det Tylösand, och innan det var det Norrland. Men i sommar ska vi till Tylösand igen, ska bli så härligt! Vi bor på Per Gessles -hotell Tylösand, femstjärnigt spa hotell. Det kan inte bli bättre. Sen har jag lite halvplaner på att dra utomlands med min kusin, vi får se hur det bli med det.

5. Dina bästa sommarfärger?
Den där rosa/röda/oranga färgen tycker jag om, den klär sig lika bra på sommar ballerinorna, linnena och läpparna som på bikinin.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Jordgubbar och att vi alltid klagar på vädret - är det fint så säger vi att det är FÖR varmt, är det kallt så säger vi, ja you know the drill..

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Alla dagar på stendal med min pojkvän förra sommaren, men inga barndomsminnen som jag kommer på nu.

8. Havet, sjön eller poolen?
Havet!!

9. Vad väljer du i glassbaren?
Isglass, den nya med ananas bitar i, endast 60 kalorier också. Helt otrolig god!

10. Vart går din drömsemester?
Thailand, Krabi - Ao nang där jag var i början av detta år med min mamma,moster och bästa vän. FINNS INGET BÄTTRE STÄLLE, det kan jag garantera er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!