I have so much more to say

1. Vänner, tillit och familj är dem tre viktigaste sakerna i mitt liv
2. Jag gör allt för att bli sångerska, även om det betyder att jag måste lämna mina älskade ett tag
3. Jag vill att människor i mitt liv ska säga vad det är som stör dem, även om det handlar om mig
4. Jag har gärna en Mc Dreamy, Ronaldo eller Sienna millers man - men hellre har jag någon som jag verkligen älskar.
5. Jag vill att mina föräldrar ska älska dig
6. Jag kan inte ljuga för dem
7. Jag älskar regniga sommardagar och bara ligga inomhus och mysa medans regnet öser ner
8. Jag är ingen sån som säger upp vänskap med mina ex
9. Säg åt mig om jag pratar för mycket!!
10. Jag tror inte på att första kyssen är den bästa
11. Jag hatar att avvisa folk, för jag sätter mig in i deras situation och hur jag skulle känna mig
12. När det är dags att gå ut blir jag sjukt stressad och det går jämt ut över andra
13. Får jag kritik blir jag arg inombords och gör allt för att bli bra på det bara för att visa att "jag kan"
14. Jag hatar att dejta
15. Jag älskar detaljer på folk
16. Det finns ingenting sexigare än någon som ler
17. Jag står för mina åsikter när som helst, och hur som helst. Jag tycker inte jag tjänar på  att rätta mig efter sällskapet jag är i. Åsikter är väl åsikter?
18. Jag kräver mycket i ett förhållande
19. Jag tycker inte om människor som man måste lära sig känna genom gåtor
20. Jag är rädd för att dö



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är härligt med folk som pratar mycket!! :D

2010-06-03 @ 23:21:38
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!