Wherever it might take us

Idag skulle jag varit på skolavslutning, men skippade det. Idag skulle jag festa, men ska vädret få förstöra det? Vaknade runt 10.00 och skulle somna om då jag hörde hur regnet öste ner utanför fönstret, tycker det är sjukt mysigt - men inte på en fredag, inte när dem har sagt att det ska vara fint väder i 2 veckor, inte på min skolavlsutning.



Runt 11.30 åkte jag och mamma och lämnade hundarna på basta hundhotell, eftersom vi ska ha visning på vårt hus i helgen så är det inte så smart att ha två hundar springandes runt allas ben. Gud vad dem grät när vi åkte därifrån, hatar att lämna Bazil (den minsta av dem) för han är så pass gammal så jag vet aldrig om det är sista gången jag kommer att få se honom, även om jag inte ska tänka så, så blir det så ändå.



Nu sitter jag på kontoret, pratar lite med Sandy om att dra utomlands runt v.27, vill bara ligga vid en sandstrand, en drink i handen och bara vara helt avslappnad, ingen stress och ingenting att behöva tänka på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!