Wish I could talk to you for a while

Gick upp runt halv 10, tog ett bad som vanligt och sen begärde jag mig mot bussen där jag mötte Johanna. Vi drog till Södertälje, hämtade kläder och sen tog vi en glass på bryggan i solen och bara pratade. Tack för du fick ut mig idag gumman, behövde verkligen det <3..

Därefter bar det av till Flempan där hon skulle hämta ett par skor som hon hade lämnat in, sen blev det sushi efter lite strul. Men gott var det, vegetarisk förståss!


Haha en söt bild Johanna satt och trixade med i flera timmar igårkväll ;) haha skämt åsido




Kommentarer
Postat av: Johanna

Eeeehm, ja? Vet du hur avancerat program paint är?? Hahaha. Tack för en skön dag gumman :)

2010-06-04 @ 21:40:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!