Don't pretend to not love me anymore

Nu kommer nummer ett på min önskelista tills jag fyller 18 komma upp på bloggen. Trumvirvel...

1. Thomas Sabo smycke


Bild lånad från: www.google.se

Jag skulle jätte gärna vilja få ett armband som man tidsvis kan fylla på med massa berlocker. Så sött, och varje liten berlock ska betyda någonting. På denna bild skulle jag vilja ha fyrklövern - för jag är en riktig otursfågel, skulle verkligen behöva lite tur ibland. Och sedan peace tecknet - för fred såklart! Vilken skulle ni välja?




Kommentarer
Postat av: tjorven

Men fö töss, ser ju en liten verra där. Skull ju pass perfekt i din samling ju!

2010-03-17 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!