I am so scared

Det blev en lugn hemma kväll för mig. Kände mig inte alls sugen att gå ut och speciellt inte börja göra mig ordning runt halv åtta. Ni vet hela proceduren med bada,raka,smörja in huden, hitta kläder, föna och platta/locka håret. Skulle tagit timmar. Nej, det blev en film istället. Kommer inte ihåg vad filmen hette, var någon ny med Malin Åkerman som jag velat se ett bra tag. En komedi såklart, inge böl här inte! Den var grymt rolig, rekommenderar den verkligen!

Nu är jag verkligen jättetrött, känns som att jag kan somna när som men då kommer jag troligtvis vakna jättetidigt imorgon och sen bli trött vid den här tiden imorgon igen, och det vill vi ju inte, för planerna för imorgon är att dra ut med Jenyi och festa tillsammans.

Imorgon ska jag fixa i ordning mina naglar också, har haft på ett stärkegörande nagellack för dem sprack hela tiden. Så imorgon ska jag måla på ett nagellack och göra lite blommor med hjälp av tandpetare. I Thailand var dem grymma på att göra blommor så jag måste ju självklart försöka göra likadant.

  
Bilderna lånade från: www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!