I have always been that kind of a girl

Jag struntade i dramaten idag, har omprov imorgon så det är bäst om jag är hemma ikväll och pluggar istället. Tror nog att mina lärare kommer förstå. Hursom, så fick våran italienska lärare ett litet utbrott idag. Esta e libros? Ingen svarar. Har ingen med sig böcker? Ingen svarar = utbrott. Ha, dem som va där förstår nog vad jag pratar om.

Just nu sitter jag dock inte och pluggar, utan kollar på dating in the dark - jag skulle lätt kunna vara med där om jag var singel vill säga. Sluta sitta och tänka på hur man ser ut från olika vinklar hela tiden. Gu så skönt! Vad tycker ni om dating in the dark, HISS / DISS?


Bild lånad från: www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!