Smoke on the water

Ska inte gå till skolan imorgon. I måndags fick jag nämligen reda på att vi har idrottsdag på onsdag, men eftersom jag var i Thailand ett par dagar när det fortfarande inte hade blivit lov så missade jag ju självklart tillfället att anmäla mig till något. Så igår sa min coach att han hade placerat mig i en grupp istället. Jag sa med ett leénde på läpparna: I skid gruppen va? Dock hade han några helt andra planer för mig.. kulturvandring. Då sa jag bara: vad skönt det ska bli med sovmorgon på onsdag, då log han bara och sa, eller hur och gick därifrån, fast jag var ju fullt seriös. Jag tänker för det första inte gå själv med en grupp människor som jag inte ens känner och sedan studera Sveriges kultur. Eller. Det är väl det man gör på en kulturvandring? Jag har ingen aning..

Så imorgon måste detta ske istället:
- Städa rummet
- Ändra hårfärgen tonvis med blondespray
- Låna någon av de böcker vi ska läsa på svenskan på biblioteket
- Skicka mail till de lärarna som jag haft dem dagarna jag var borta i Thailand så att jag inte hamnar efter i någonting
- Plugga på svenskan
- Plugga på historian



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!