Stay out

Jag måste erkänna en sak. Jag har inte gjort någonting av dem sakerna som jag skrev upp igår att jag skulle göra. Ska skicka lite mail nu och kolla boklistan och skicka till min egna mail så jag kan öppna upp den i skolan, annars tar jag med mig min data, det kanske är smartast så.

Idag åkte jag istället och..shoppade. Med Johanna som också hade blivit inplacerad i någon skitgrupp idag. Så,vi åkte till Skärholmen. Dräpte oss, eller ja, jag dräpte mig. Ni får se vad jag köpte imorgon förhoppningsvis om jag får tid över. Efter shoppingen blev vi hämtade och därefter hem till Johanna en liten stund, pratade igenom lite sommarplaner och sedan fick jag skjuts hem. Åt middag och kollade på Grey's.


Bild lånad från: www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!