This is what we do

Sitter på litterär gestaltningslektion nu. Håller på att gå igenom om hur man använder sig avWindows movie maker, rätt intressant faktiskt. Det blir nog många roliga filmer i sommar! :)

Måste göras idag:
Låna bok från biblioteket
Handtvätta en tröja från Thailand
Städa rummet

Om ni går in på skolverket.se kan ni få gratis musik, inte olagligt alltså. Vet inte hur musiken är dock, vi lyssnar på medeltid och renässans nu.Hur som helst så är det en robot som har skapat dessa musikfiler så då räknas det inte som olaglig nerladdning.




Kommentarer
Postat av: emma elghorn

Hej sötnos!

Fick ditt sms men har inte kunnat svara verkar vara något fel när jag ska smsa och ringa, hoppas det fixar sig snart. Men du snackade något om festival, vilken festival hade du tänkt dig?



Jag vill till skåne, köpenhamn, gbg, smögen! hihi. Måste bara få veta när jag är ledig då jag har heltids jobb och väntar svar från ett annat jobb! Men skriv till mig på Facebook istället för bloggen när du ser det här =) Puss puss<3

2010-03-08 @ 19:18:52
URL: http://emmaelghorn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!