To get to where I am today

Sitter och pratar med Johanna på msn, hon är allt för rolig ibland. Nu vet vi vem den hemliga killen från loftis var i alla fall. En killkompis från min gamla skola, världen är liten alltså.

Nu ska jag gå och skölja ur mina (typ) tre dl olivolja från mitt hår. Har haft i det i 2 och en halv timme nu, det borde räcka. Håret blir superlent och får tillbaka sin näring och fukt! Tror jag i alla fall? Anyway..

Måste leta upp ett lås till gymmet imorgon och mitt papper där det står när jag har omprovet i his som jag missade. Pain.


Bild lånad från: www.google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!