Touch me, feel me, love me

Nu är Micky hemma hos mig, vi har ätit tacos och haft det mysigt hela kvällen. Vi har alltid så mycket att prata om när vi träffar varandra att vi nästan pratar i munnen på varandra! Jag var den enda som gjorde Psykologi provet idag, duktig som jag är haha. Känns som det gick rätt bra, åtminstone ett vg hoppas jag på!

Får g i betyg i Idrott B också, grymt stolt över mig själv eftersom jag har haft ig i det ämnet sen jag började skolan. Jag har väldigt svårt för att barnsla mig med spökboll osv. Tycker bara det är tråkigt. Men nu har jag inrikning friluftsliv, rolig kurs faktiskt! g+ på provet också som jag inte ens hade övat till. Ja, jag måste skryta lite.




Kommentarer
Postat av: tjorven

tjorven is proud, tjorven says hi.



Love you bebi!!!

2010-03-25 @ 11:17:08
Postat av: Anonym

Haha, du är söt du mamma.



Älskar och saknar dig!

2010-03-26 @ 11:18:24
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!