Come on!!

Någonting jag verkligen tycker är jobbigt att se är folk som bara slukar energi från andra. Sk. energislukare. Det kan tillexempel vara en kompis till dig som du tycker jätte mycket om, men ALLT ska bara handla om just denna person hela tiden. Allt hon/han säger stämmer, allt man ska göra ska den personen också göra, allt man handlar ska den personen också handla. Till slut blir det en påfrestning. Att denna person alltid ska lägga sig i, jag menar.. skäms man inte? Känner man inte själv "okej, dem skrattar inte med mig utan åt mig", eller "var jag inte jobbig nu?". Enligt psykologin så ligger ju nästan 75 % i det omedvetna men en liten del ligger i det förmedveta också. Och där någonstans måste man ju veta att folk viker sig undan från en.

Oftast så brukar dessa personer välja ut ett "offer", ja detta är sant!! Detta offer tar dem ut all sin ilska och alla sina problem på. Så fort dem blir arga tänker dem direkt på denna person och ska gå och nästan konfrontera denna person för att dem själv mår dåligt.

Detta är bevisat, inget jag bara hittat på alltså. Det enda jag ville tipsa till er som känner någon som beter sig såhär. Stå på er om personen försöker lägga sin skit på er. Säg ifrån, annars kommer det fortsätta. Stå på er om er polare beter sig som en jävla skit. Det är dem som mår dåligt, inte du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!