Where do you draw your line?

Nu är jag hemma från Thailand. Det var helt underbart som vanligt. Kroglivet var sådär, tills vi hittade en bar långt inne på en kokig väg dit. Bästa musiken och bästa människorna! Känner mig inte jet laggad för fem öre, somnade klockan 12 igårkväll och nu har jag sovit i cirka 8 timmar.

Jag och Jenyi tatuerade oss också, en text som bara slog till oss där nere, handlar om våran vänskap. Var jättenervös, gjorde med bamboo men det gick faktiskt jättebra, man blev ju bedövad efter cirka 5 min.. Rekommenderar verkligen Mr. tattoo om ni ska åka till Krabi, ao nang och funderar på att gadda er. Fräscht och rent och seriösa tatuerare.

Glömde smörja in mig innan jag satt mig på planet, det är ju så tunn luft där uppe så man börjar lätt flagna och nu är nästan all min färg borta.. Tacka gud för brun utan sol krämen! Nej, nu blev det ett för långt inlägg, hoppas ni läste hela i alla fall era gullnosar. Vi hörs och ses!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan nå mig på 0761641882 idag :)



Hoppas du hade det kanon i Thai!!!

2010-03-06 @ 18:15:43
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!