You're not a man

Nu har jag skickat in en inlämning på rättskunskapen, gr. När vi ändå pratar om skolan så la jag till valen för trean. Det fick bli: Psykologi B, Datakunskap A och Engelska C. Efter skolan åkte jag till mammas jobb och därefter till Skärholmen. Skulle byta ut min ring till en lite större, men den fanns inte inne i lager, så hittade jag en annan, den fanns inte över huvud taget så hittade jag en som inte heller fanns i lager men jag beställde den så den kommer på tisdag!

Jaha, imorgon blir det lov. Någon som är taggad? Eehh.. JAG! Köpte alla påskägg för ett par dagar sedan, 400 spänn. Dyrt om jag får säga mitt.

Det här påskägget skulle man ju inte tacka nej till

Bild lånad från: www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!