But your put on quite a show

Inatt åker vi till Malaga. Så jävla skönt att komma härifrån. Ni anar inte. Det är så mycket skit nu så jag orkar verkligen inte vara kvar i detta land, behöver miljöomväxling och förhoppningsvis känns det mycket bättre när jag landar i Sverige igen. Har bokat tid hos ett känt medium i Spanien också, så ska bli intressant att få se vad han säger, för just nu känner jag mig så jävla lost.

Idag gick jag upp klockan 6 och somnade inte försen 2.00 igårnatt så alltså 4 timmars sömn, jag som brukar behöva 10. Så mitt humör har sviktat ordentligt idag. Helt otroligt hur mycket saker man kan hinna med på bara loppet av ett dygn. Idag har jag redan avklarat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!