How was your weekend?

I torsdags pep min telefon av ett sms som landat på inkorgen, ut på lördag? Svaret var ett givet ja. På lördag morgon gick jag upp med dig, vi åt frukost och skildes åt i stan. Mötte upp min bästa vän, en apoteksrunda och en H&M divided runda. En klänning hittade jag, som satt perfekt. Tack mamma :) Jag provade den där skjortan som jag la upp för ett par dagar sedan också, ni vet den ljusrosa genomskinliga med svarta hjärtan på? Inte alls lika snygg på. Bara om man har ett par tighta svarta jeans som man stoppar in blusen i, och jag använder inte jeans speciellt ofta. Köpte en liten plånbok också, egentligen för kort men smidig att ha i väskan på krogen. Idén snoddes av Micky som gick och va smart hela spanien resan ;)

Jag och Jenyi drog till nivå för förkrök, 2 cider + en piggelinshot. Senare vidare till blå, 1 cider. Därefter vidare till The Bridge en summer drink och en heiniken, mötte upp Micky, Elin och SaraLinn - Skål! Donken på hemvägen, standard, somnade med världens bästa bakom mig.


Bild lånad från: www.google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!