True friends, fake friends

I fredags var vi på The Bridge. Först åt vi middag här jag, Sara, Malin och Micky sedan blev det en taxi ner till station, allsång på tåget, sen var den en annan kille som kom från Lund som joina oss. Självklart var det jag som fick underhålla honom. Väl inne på The Bridge träffa vi på Jessica, Sandra, Unity, Nicke och Joel. Så kvällen blev lyckad. Dock fick både jag och Micky sota för morgondagen och det slutade med att vi låg hemma hos mig igår och tryckte i oss onyttigheter. Nu blir det shopping med Johanna, hörs när jag kommer hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!