Never say never

Har glömt ställa tillbaka klockan en timme på min mobil så jag gick upp 08.30 istället för 09.30 i morse. Tänkte att jag skulle försöka vända tillbaka dygnet någorlunda. Inte så rolig morgon, så bestämde mig för att dra på mig träningsbyxorna, hörlurarna och ta med min bebis på en promenad. Rensa tankarna, komma på en lösning. Blev en 30 minutare, kändes grymt skönt när man kom in igen.

Vi ska till Spanien snart också, jag och brudarna. Längtar! En riktig girltrip i alla åldrar, haha. Har saknat våran lägenhet, 4 år sen jag var där sist! Då var jag med emma, grymt rolig resa. Åååh, längtar efter att få springa morgonpassen på stranden i malaga. Love love love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!