I wanna remember

När jag var i Spanien spådde jag mig av en man vid namn Mark, som är utbildad i L.A och är Spaniens mest eftertraktade spåmän. Jag var lite skeptisk mot det först, hur ska han veta saker om mig bara sådär genom att sitta mitt emot mig? Men det var något helt magiskt, något som jag knappt kan förklara. Han la sina händer 2 cm över mina handflator, alla mina tankar, mitt förflutna, min framtid och mina känslor kände han. Det första orden han sa var "high heels, not good for your back" och det stämmer så bra. Jag fick ryggskott för cirka 1,5 år sen, därefter ett till några månader senare och jag trodde det skulle läka sig själv, men jag har jätteont i min rygg, idag är en sån dag. En sån dag jag knappt orkar gå ut på en 5minutare med min hund. Han sa att han såg en operation, och det har jag känt på mig hur länge som helst.

Sen berättade Mark att jag kunde känna av änglarnas/andarnas krafter, och det gör jag verkligen. Har gjort det i flera år, ibland när jag går in i ett rum kan jag stanna upp och vara osäker på om jag verkligen vill gå in där. Och precis när han säger det så bränns det i hela huvudet och på mina axlar, som om någon hällde sterarin eller brände mig med en tändare. Och det är tydligen så det känns när man får kontakt med dem från ovan. Sedan fick jag en önskesten "be careful what you wish for, cause you just might get it. Think over what you really want". Efter det slöt jag ett avtal med andrarna som tydligen ville samarbeta med mig, så under 8 månader kan jag uppnå det jag verkligen vill, och då syftade Mark på x factor, idol för han sa att jag kommer komma långt om jag bara vågar ta steget. "Recort your voice", sa han. Därefter berättade han att det är så mycket jobb jag vill prova på, och att jag kommer göra några innan jag fått barn, och några efter. Han berättade om att min pappa och hur han är som person, att jag inte tycker om att ta hem killar till pappa för att han pressar dem med frågor ganska hårt. Att jag är envis, men det är bara för att jag vill ha rättvisa, ibland kan det gå till överstyr men det är för att jag har ett gott hjärta, och bara vill att allting ska vara som det borde vara.

 Efter sessionen var klar frågade han mig om jag ville fråga någonting och jag svarade ett blankt nej, för jag tyckte att jag redan hade alla svar jag behövde. Då frågade han mig om jag ville veta hur många barn jag skulle få, mitt léende på läpparna gick upp och jag svarade självklart ja. 3 barn, 2 av dem är killar, och ena killen kommer vara riktigt jobbigt. Och att jag kommer vara en sån bra mamma, och att mina barn kommer vara stolta över mig. Dock att jag kommer vara orolig 95 % av mitt liv med mina barn, men det är självfallet att man är orolig för sina barn, det är ju någonting man konstant tänker på. Under mammas session kom det in en pojke hela tiden, och Mark förstod inte varför. Någon minut senare tittade han på mig och sa "the boy is comming from you", då ville jag resa mig upp ur stolen och gå därifrån. Det var mitt barn, som skulle vart 2,5 år nu. När jag gick i 9an gjorde jag en abort, och den lilla ängeln finns där uppe i himlen och ville träffa sin mormor.

Nu ska jag verkligen kämpa, för det här jobbet vill jag verkligen ha. Jag blev godkänd av SÄPO, och idag blev jag godkänd på det första testet, man var tvungen att ha alla rätt and i nail'd it! Det här var nog det längsta blogginlägget jag skrivit, tycker inte om att öppna mig såhär, men ibland är det bra. Känslor är bra. Peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!