Be there or B

Idag klickade jag mig in på min vän Johanna's blogg och såg den här texten;

Tacka fan för att jag hade jobbet att gå till, där han jag inte tänka på honom. Så har jag världens finaste vänner som fanns där och stöttade mig. Det är guldvärt med vänner som offrar lite för en, Sara kom till mig i Tullinge fast klockan var 22.00 och hon bor i Rönninge. Hon tog med sig godis och så kikade vi på film och pratade strunt. Helt underbart. Du är en klippa baby! Det är SÅNNA vänner man ska ha runt omkring sig, vänner som ställer upp och inte är så jävla självupptagna.


Och Johanna, det var ingen uppoffring för mig. Utan en självklarhet att jag skulle finnas vid din sida när du hade det jobbigt för jag vet att du skulle gjort samma sak för mig. Du är en äkta vän, och det är sånna som man ska vara så jävla rädda om. Och alla dina tacksms som är så underbara, behövs faktiskt inte. För jag finns här vid din sida så länge du låter mig! Jag älskar dig vännen






Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-11-05 @ 21:16:07
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!