Keep me from falling

Åhh. Hur underbart med snö va? Inatt ropade min moster på mig och sa att jag skulle kolla ut genom fönstret, såg hur mycket det snöade ner. Blev så glad, och jag som hatar snö egentligen. Längtad vinter. Kanske har det något med att jag får använda min snygga vinterjacka nu..

Just nu sitter jag i köket på mammas data, mamma och Mona håller på att förbereda för middagen vi ska ha här ikväll. Har blivit som en tradition, varje fredag har vi släkt middag. Myser verkligen när hela familjen är samlad. Snart ska jag och mamma åka iväg och shoppa lite mysiga höst vinterkläder, som jag har längtat!





Kommentarer
Postat av: Anonym

går inte du i skolan längre? kan du inte berätta :D

2010-10-25 @ 15:34:42
Postat av: ägaren

Antar att det här är någon från min förra klass, som inte vågar skriva sitt namn. Jag flyttade i samma veva som jag gjorde slut med min pojkvän, samtidigt som jag ville jobba. Allt blev för mycket och sökte in till ett distansgymnasium, kom inte in för det var fullt men sökte in igen om kom in. Så jag börjar studera nu i Januari igen, och det är bara sista året av min dåvarande linje, samtidigt som jag har ett jobb och kan tjäna pengar.

2010-10-27 @ 12:31:23
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!