Shaunzo shaunzo

Nu sitter jag på mammas kontor, tuggar citrontuggummi och väntar på att tiden ska gå snabbare så jag kan åka och handla min fårskinnjacka, om jag nu hittar den.. Den från H&M var ju helt sold out på hemsidan, och jag orkar verkligen inte ta mig in till stan för att leta runt efter den i flera timmar.. då kan jag lika gärna ta en annan. Ja, jag vet höjden på lathet men man kan inte va bäst på allt. Finns en supersnygg på Lindex, men står på hemsidan att dem inte kommer ut försen v.40, vilket är på måndag.. Så jag får väl helt enkelt gå in och fråga/kolla. dock är den 400 kronor dyrare än den på H&M men jag vägrar frysa den här helgen med en tunn sommarkavaj.

Så vi hörs senare så får ni se hur det gick med projektet hitta-fårskinnjackan.  



Bild lånad från: www.google.se




Kommentarer
Postat av: emma elghorn - Foto och Mode

Jackan från lindex finns i Skärholmen!

Den fanns i alla fall förra veckan när jag var dära. kram kram

2010-10-04 @ 13:14:18
URL: http://emmaelghorn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!