Two and a half kids

Idag var jag och provjobbade, gick hyffsat bra. Pappa var gullig som kom och hämtade mig i Salem och körde mig dit, och mamma var lika söt hon som kom och hämtade mig efter. Vi åkte till Ica maxi för att handla hem lite nödvändigheter, försöker alltid att handla bra, jämför priser osv men ändå gick det på 2 lax. Ibland kan man ju inget annat än undra om dem slår in x2 på sina maskiner..

Ja juste, i morse fick jag hem ett brev från gymnasiet också, I got in :) känns som en lyckodag, jobb+utbildning.




Kommentarer
Postat av: miccky

Åhh utbildningen också? GRATTIS GUMMAN!!

2010-10-21 @ 12:22:48
URL: http://miccky.blogg.se/
Postat av: ägaren

Ja jag fick den också! TACK KÄNNS SOM LYCKAN ÄR VÄND NU!!

2010-10-22 @ 14:44:59
URL: http://zerahfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!