My brown eyed girl

Har precis druckit dagens första kaffelatte, och nu börjar det regna. Riktigt mysigt! Kanske ska förbi In och finn sen för att inhandla lite mer saker, det finns alltid något man kan köpa till hemmet! Egentligen skulle jag köpt ny säng idag men det blev inte av eftersom Ante ska komma hit och lägga klart mitt golv. Så det får bli imorgon istället! Någon som har något bra tips på vart man kan köpa riktigt snygga sängar, förutom IKEA? Åker jag till IKEA vet jag att jag kommer komma hem med den typiska malm sängen, i just know it..


Bild lånad från www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!