Say it again for me

Sitter här med min andra kopp kaffe, guchelov tog jag inte en espresso i alla fall! Har blivit medlem i arbetsförmedlingen, men en hel del kvar att fixa på min profil. Dock hinner jag inte göra det ikväll, eller snarare inatt eftersom klockan är halv två och jag ska upp relativt tidigt imorgon för att göra en hel del ärenden. Nu tar vi tag i skiten!

Måste bara visa dagens köp, tror det är min första bok i hela mitt liv som jag faktiskt ser fram emot att läsa. Har sneglat på denna bok i veckor och idag blev den min. Har redan läst 2 kapitlen, hihihihi.









Kommentarer
Postat av: emma

den där är så galet bra!

2010-09-23 @ 10:43:54
URL: http://emmamackay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!