Shut your mounth shawn

Snodde den här från www.johannawennerlund.blogg.se

1. När fyller du år? Idag, den 6 sep. Äntligen 18, freedom!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Micky

3. Hur lång är du?  171 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Dumpad

5. Vem ringde du senast? Sandy

6. Vem ringde dig senast? Sandy

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag hatar att smsa, men det blir lätt det ändå

8. När såg du senast din mamma? För ett par timmar sedan

9. Vilken ögonfärg har du? Blåa

10. När vaknade du i dag? 12.00

11. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När en utav killarna i bussen igår körde tops dansen

12. Hur stor är din säng? 1.60

13. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

14. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

15. Hur många kuddar har du i sängen? Vet inte, lägger mig alltid under kuddarna

16. Tycker du om kinamat? Nej, inte direkt

17. Tycker du om kaffe? Jag skulle dö utan min espressomaskin

18. Vad dricker du till frukost? Kaffe och en chiliburn tablett

19. Tycker du om att mysa/kela? Med rätt person ja, vänner också!

20. Vad spenderar du helst pengar på? I love shoes

21. Äger du dyrbara smycken? Ja, släktsmycken

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Det okända, 2 and a half men, how i met your mother

24. Kan du rulla med tungan? Yes

25. Vem är den roligaste människan du känner? Min morbror

26. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Min dopklänning

27. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Min bästa Sandy som har arrangerat min födelsedag imorgon

28. Finns det något du ångrar? Självklart. Don't shit were you eat

29. Ditt favoritgodis? Surt

30. Har du beslutsångest inför något just nu? Nej




Kommentarer
Postat av: emma elghorn - Foto och Mode

hejsan tjejen, fick ditt medelande angående tjejmiddag. Men har inga pengar så kunde inte svara. Super kul att du bjuder mig men måste tyvärr tacka nej då jag inte är hemma i helgen. Men kör gärna en utgång med dig någon annan gång, ska ut nästa helg förmodligen vi kan ju höras :)



Hoppas du får en super lyckad kväll på Fredag. kram kram

2010-09-08 @ 10:50:35
URL: http://finest.se/meays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!