Thank us enough

Har varit och övningskört ett par dagar nu, och förra gången fick jag äntligen köra på vägen, även fast det var riktigt mycket att hålla koll på. Sjukt stressigt. Men sånt kommer väl med tiden antar jag, övning ger färdighet. Imorgon ska jag ut med pappa igen, får se vad han tycker att vi ska öva på då.

Ligger och kollar på Simpssons nu samtidigt som jag letar efter ett vitrinskåp. Dem hade ett jättefint på Inn och finn men när jag åkte dit i veckan så fanns det inte kvar. Så jävla typiskt. Min vanliga tur eller? Åh. Så nu ska jag leta upp något på internet, jag skiter i om jag inte får se det irl. Jag har köpt vinglas, shotglas och martini glas som måste ha någonstans att ta vägen. Så vet ni någonstans där dem säljer mini vitrinskåp? Sånna som går till midjan ungefär?


Bild lånad från: www.google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!