Do you ever get to the point?

Igår åkte jag och www.miccky.blogg.se iväg till Huddinge för att möta upp resten av folket. Vi åkte runt i en jägermaisterbil, fett pimpad inuti haha. Förutom att det var lite för rökigt när cirka 15 pers satt med cigg samtidigt så var det riktigt trevligt. Kände mig som en torrboll dock, men var lite seg från dagen innan. Vi satt och sjöng och åkte runt i Huddinge, visätra och en tripp in till stan sedan vidare till Högdalen där vi skulle plocka upp ett par tjejer till, för att göra en lång historia kort så möttes vi av blåljus, hälften hann smita men jag och mina klackar.. Jag lyckades till slut smita med micky och 2 andra tjejer, och hittade hem till 05.00 någonting.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!