Week as I am

Igår blev det en spontan tripp till Södertälje för att möta upp Saga och Sara på Stanleys. Jag och Sara blev kvar till runt 1 någon gång skulle jag tro. Därefter hem till Conny där jag träffade Saras pojkvän för första gången, Sebastian. Helt sjukt att vi inte har träffats innan med tanke på att Sara är en av mina närmsta vänner. Hursom, blev lite knas på slutet så jag fick sova i Södertälje. På morgonen gick vi och skrattade hur vi såg ut, jag hade en fest outfits och ett par gymnastikskor utan strumpor och lack leggins till det, kände mig inte sådär jätte glamourous! Jag kom hem, åt frukost och därefter åkte vi till Hornbach för att köpa lite golvlister, blev jättehöga vita, vintage stuk. Jättefina i alla fall! Tog en kebab på hemvägen, sen kom pappas polare Ante och la mitt golv. Äntligen är det lagt, så fint! Och äntligen kan jag börja inreda mitt rum ordentligt, nu är liksom basen lagd.
Bild kommer upp senare



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte nyfiken på hur ditt rum kommer se ut :D upp med bild såfort du fått klart det ;)

2010-09-10 @ 20:57:44
URL: http://johannawennerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!