You wanna go were everybody knows your name

Hej. Varit lite dålig uppdatering dem senaste dagarna men har väl haft "fullt upp helt enkelt".. I fredags så var jag, Sara och Malin på passi, sen kom Abbe och dem andra, det var faktiskt en trevlig kväll. Skönt att vakterna är så trevliga! Känns verkligen som att dem älskar sitt jobb. Med tanke på jobb så har jag en arbetsintervju på onsdag, pirrigt. Min första riktiga arbetsintervju, tack vare min älskade Sara www.oos.blogg.se som i stort sett har fixat fram den till mig. Mmm, får se hur det blir med det.

Nu är i alla fall nästan allting klart i mitt rum, jag monterade upp min otroligt vackra byrå från IKEA, helt själv. Tog dock cirka 6 timmar men är man envis så är man. Okej, jag fick liiiite problem med ena lådan, den ville liksom inte in. Men när jag vaknade nästa morgon så satt den där. Helt perfekt. Tack mamma haha

KVIBY Byrå med 4 lådor vit Bredd: 136 cm Djup: 53 cm Höjd: 107 cm
Bild lånad från www.ikea.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!