Monchér noi barlecha

Jobbat hela helgen med Maja och äntligen känner jag att hostan börjar försvinna. Tog kocicolana(?) för ett par dagar sen, ett par rejäla klunkar slutade ju med att jag var grymt snurrig så jag och mamma slängde flaskan. Berättade det i all hast för mimmis som sa att det var receptbelagt och en dos morfin i skiten. Inte konstigt att de snurrade i huvudet! Idag fick jag skjuts hem också, hela vägen - skönt :) Senare kanske jag får sällskap annars så kommer jag ta ett långt bad, sätta på mig BUS, måla naglarna och mysa ner under ett täcke till en dvd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!