Resan bokad!

I september åker jag och min älskling till lägenheten. Längtar något enormt, inte alls långt kvar nu! Nu ska han minsann få se varför jag alltid blir så exalterad så fort vi börjar prata om Spanien! Älskar landet, vill bo där. Åh, fan vad grymt.
Har sökt massa jobb igår och idag, dock hade det inte kommit in så många nya det senaste dygnet men 2-3 stycken ansökningar blev det i alla fall. Tydligen gäller det ju att ligga i..
Älskling drog till jobbet runt 06.45 idag, kunde som vanligt inte somna om så jag ligger fortfarande i sängen. Nu ska jag upp, äta en frukost, tvätta, städa, gå ut med hunden och träna. Ikväll får vi den andra beskedet.. hoppas på det bästa. Berättar fall det är 100 annars får ni vääääänta! :)



Kommentarer
Postat av: girl

härligt att ni fick låna Anettes lägenhet ju!!Grattis!

2011-08-20 @ 21:35:33
Postat av: zerah.fashion.blogg.se

Aa precis ;)

2011-08-22 @ 09:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!