-

Bussarna härifrån går inte riktigt som jag vill på sena nätter, så imorse fick jag ta taxi till jobbet för 500 kronor, jättekul.........Och igår beställde jag som sagt en julklapp och en tatueringsmaskin. Pengarna går asså.. Efter jobbet pratade jag ett längre samtal med Johanni, det var länge sen. Man hör verkligen att vi måste ses nu, mycket att prata om haha!
Idag skulle du fyllt 70 år min fina farmor, jag älskar och tänker på dig och farfar. Saknar er som in i helvete, vi ses igen senare<3
Kort från minneslunden i Tullinge, bild lånad från www.google.se



Kommentarer
Postat av: mami

<3 <3 <3

2011-12-21 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!