GOD JUL!

Jag är överlycklig, vet ni vad jag fick i julklapp som jag önskat mig sedan jag var 13-14 år? Ett inspelningsprogramm, så nu ska jag börja spela in mina egna låtar. Äntligen! Med tanke på att det bara är jag och mamma som bor här så har jag fått 2 rum, varav den ena är en nagelstudio / walk in closet, men nu ska jag förminska mina kläder (lite) och göra i ordning en liten studio. Fyfan vad jag är existed! Tack älskade mamma <3
Resten av julklapparna var en pälsjacka, nya doften SKIN från CLEAN, örhängen, vinkaraff, presentkort etc. Dagen innan julafton kom söta Jenny och hämtade upp mig, gjorde lite ärenden i Solna sen till Huddinge för lite förkrök och fix för att sedan dra hem till Öbbe i Fru för chillkrök, klockan slog tolv och alla skålade god jul. Efter det blir det efterpärla hos kurtan. Firade jul hos morfar, myste med Micky - alltid lika mycket att prata om haha, och sedan kom Johanna och hämtade mig och vi åkte hem till kurtan på fest, sedan kom resten av mina fina brudar dit. Jag som btw inte klarar av shots, smuttade på ett par stycken ändå och gick och la mig först. Var det oväntat? Nah
Imorse kom min sötaste hannie och hämtade mig, drog till SKHLM som var stängt!!!!! drog till CHILI som var stängt!! åh. fml. Så det får bli en tripp dit imorgon istället :)
Skulle dragit ut idag egentligen, men jag orkar verkligen inte köra en 3 dagars asså. Det får bli hemma i soffan, beställa hem nyårsklännigar och nyårskor, mixa lite med min tatueringsmaskin och fixa i ordning studion. Imorgon blir det en efterlängtat och förhoppningsvis inte allt för dyr shopping!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!