HALKBANAN GJORD!!!!

Jag var faktiskt nervös. För vadå? Jag hade lyckan att komma i ett rum med bara brudar, girlpower right on! Fyfan vad kul det var, och ännu ett steg närmare körkortet!!!!!! I januari kommer jag dock inte ha något liv, bokade 28 körlektioner till, men det är det värt i slutändan! Pappa var gullig och satt och väntade på mig i 4 timmar medans jag gjorde klart, love you <3
Efteråt skjutsade vi hem pappa och sen gick vi över till morfar och anette på taco kväll <3 runt 7 tiden ikväll höll jag på att somna men jag hade faktiskt inte tid för det idag. Nu har jag beställt min låtsasmammas julklapp, jag och brosan delar på den tror hon kommer bli sjukt glad :) Ni får se senare, vågar inte riktigt lägga ut det här, man vet aldrig. Imorgon blir det jobbet som vanligt igen, looking forward to it :)
Bild lånad från www.google.se



Kommentarer
Postat av: mami

världens bästa tjej <3 <3 <3

2011-12-19 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!